23948sdkhjf

Fujitsu introducerer ny multikanal-løsning til detailhandlen

Fujitsu introducerer en ny multikanals Point of Service-applikation (PoS), der giver detailhandlen mulighed for at forøge indtjeningen betragteligt samtidig med, at omkostningerne til it sænkes.
Fujitsu Retail Solution Market Place opnår dette ved at levere en vedvarende og konsistent købsoplevelse til kunderne via traditionel Point of Service (PoS) i kombination med online og mobile kanaler.

Fujitsu Retail Solution Market Place nedbryder barriererne mellem ordrer og in-store shopping ved at kombinere begge elementer i en enkelt transaktion. For kunden betyder det fremover en ensartet prissætning og købsoplevelse, hvad enten købet foregår online, i butikken eller via en mobil enhed.

Samtidig giver Fujitsus nye løsning salgsmedarbejderen mulighed for at effektuere handlen med kunden via en applikation fremfor at skifte mellem PoS og online ordreafgivelse. Det gør handlen hurtigere, mere korrekt og præcis. I salgsleddet giver det samtidig en øget indtjening ved at reducere antallet af ’tabte kurve’.

For at adressere udfordringerne ved forbedret kundeservice og virksomhedseffektivitet arbejder Fujitsu Market Place på tværs af virksomheden og understøtter alle kanaler med en vifte af udrulningsmodeller for at møde detailhandlernes forskellige behov, budgetter og ikke mindst prioriteter. Det nye produkt er tilgængeligt fra april 2014 og giver mulighed for kun at skulle bruge en enkelt salgsløsning på tværs af virksomhedens forskellige kanaler. Den nye løsning bakkes op af Fujitsus internationale styrke og lokale viden om detailhandlen.

Investeringsrisikoen er minimeret, og den totale omkostning ved anskaffelsen er også reduceret på grund af løsningens modulopbygning.

Detailhandlere kan levere værdiskabende forandringer eksempelvis ved at installere nye mobile enheder og arbejdsgange i butikken og ved at genbruge standard-funktionalitet uden at skulle genkode eksisterende PoS. Løsningens femlags applikationsarkitektur simplificerer integration med SAP eller andre typer Enterprise Resource Management-software.

Forbedret shoppingoplevelse for slutkunden
Fujitsu Retail Solution Market Place giver kunden en forbedret og forenklet shoppingoplevelse. Løsningen hjælper sælgeren til at komme tilbage til tidligere tiders personlige kundeforhold. Hvad enten det handler om online browsing, spørgsmål til call-centeret, bekræftelse af størrelser og farver med smartphonen, check af produktdeltaljer og bestilling i butikken på en tablet pc, så leverer platformen på tværs af kanaler og hjælper butikkens ansatte til hurtig adgang til realtids data.

Fujitsu har udviklet Retail Solution Market Place med udgangspunkt i den erfaring, som Fujitsu allerede har inden for detailløsninger som eksempelvis PoS, selvbetjening og mobile løsninger, applikationer og services. Den nye løsning er en hjørnesten i skabelsen af en differentieret kundeoplevelse og vil øge salget og den driftsmæssige effektivitet for detailkunder.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14